9.2.11

no anem bé

l'altre dia vaig passar per una oficina de correus i vaig entrar a comprar uns segells (sempre m'agrada tenir-ne i de vegades costa trobar estancs).
després de fer la cua pertinent... li toca per fi a la senyora de davant meu que volia fer un enviament a un altre país.
després d'informar-se dels preus de l'enviament normal, urgent, certificat i demés, es va decidir.
quan ja havia pagat i a punt de marxar, li pregunta al funcionari de correus:
– cuando llegará?

resposta del funcionari de correus:
– cuando dios quiera.

en aquell moment vaig pensar no: "anem massa bé".

em toca el meu torn i li demano els segells; ell s'aixeca, busca en els armaris, obre i tanca calaixos, busca a sota de sobres i demés papers i fins i tot es pren la molèstia de preguntar al seu company.
torna i em diu:
– no tenemos, se nos han acabado y aún no han traído.

va ser aleshores quan vaig assegurar que "no anem pas bé".

–––
text: tenzin
gràcies, tenzin, per la teva col·laboració.

2 comentaris:

  1. Gràcies a vosaltres per permetre'm la col.laoració.

    ResponElimina
  2. Potser faltaria la cèl·lebre frase: "basado en hechos reales", i es que masses vegades la realitat supera la ficció.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...